Inspiratie

DimCoppen Inspiratie

Hoogwegt Cheese is een groothandel in Nederlandse kwaliteits kazen. Onder het eigen merk Royal Dam worden een 15-tal verschillende producten geëxporteerd naar onder andere China, Verenigde Staten en Brazilie. Doelmarkten zijn daar veelal Catering, Foodservice en Grootverbruik.

Wraps, Fajita’s, Burrito’s, tortilla chips en salsa’s: traditionele Mexicaanse producten. Als je boodschappen doet vind je ze meestal tussen de wereldgerechten, in een apart, specifiek ingericht schap, gewijd aan de typische Mexicaanse keuken. Direct naast de Italiaanse - of Aziatische hoek. De Mexicaanse culinaire stijl wordt zeer gewaardeerd. 

DimCoppen Design heeft in samenwerking met Het Limburgs Landschap, creatief gezien een grote bijdrage geleverd aan de realisatie van het bezoekerscentrum De Oude Pastorie in Beek.

DimCoppen Design heeft veel expertise in huis op het gebied van verpakkingen! Dat bewijzen we met de diversiteit aan ontwerpen voor o.a. de vegetarische branche; Sofine Foods en ProLaTerre.

Plantaardige vleesvariaties worden steeds populairder. Maar nog veel belangrijker, ze kunnen ook echt lekker zijn. Het Nederlandse SoFine, voorheen onderdeel van Alpro, introduceerde een breed assortiment producten op basis van soja. Deze zijn niet alleen heel erg lekker, maar ook gezond en een stuk vriendelijker voor het milieu. SoFine wil met deze boodschap niet alleen de veggie’s, flexi’s en foodies aanspreken, maar ook de overtuigde vleeseters.

DimCoppen Design werd gevraagd om een verpakkingslijn te ontwerpen die aansluit bij de SoFine filosofie.

Het is minder bekend dat in stroop meer fruit zit dan in jam. Stroop is het gezondste zoete broodbeleg. De Vruchtenbereiders van Frutesse maken al meer dan zeven generaties stroop van de beste kwaliteit en met het meeste fruit. In het best verkochte product - Maestrichter Stroop - zitten 30 druiven, 8 peren en 5 appels! Want ‘Meer fruit = meer smaak’, zeggen ze bij Frutesse.