Shopping Card

Instore promotion

Hoe groot is uw attentiewaarde op de winkelvloer?


In retail zijn de regels van het spel drastisch veranderd door internet en online winkelen. Producten en prijzen vergelijken, doet de consument online. In de winkel verwacht hij service en beleving. Aanbieders die onderscheidend zijn op de winkelvloer richten zich dan ook op interactie en emotie. Niet alleen om koopintenties te versterken, maar ook om meerwaarde te creëren voor hun merk.

 

Verder kijken dan snelle omzetstijging

Speciale displays, kortingsacties, samplingacties of productdemonstraties: ze kunnen een directe boost geven aan uw verkoopcijfers. Maar wij kijken graag verder dan de 'quick wins'. Want goed doordachte, én perfect uitgevoerde instore promotie heeft ook lange termijn-effecten. Op merkloyaliteit, kwaliteitsbeleving en merkbekendheid bijvoorbeeld. Maar ook het vergroten van de betrouwbaarheid en de waardeperceptie van het product behoren tot realistische doelstellingen van instore promotie. 

Op de juiste plek en het juiste moment de aandacht trekken 

DimCoppen Design heeft meer dan 25 jaar ervaring met design en de realisatie van (consumenten)verpakkingen. Daarnaast hebben we een schat aan kennis en ervaring opgebouwd als het gaat om de totale presentatie of promotie van producten in de schappen of op de winkelvloer. Ons multidisciplinaire team creëert instore promotie-campagnes die de aandacht op uw product vestigen en zorgen voor een optimale merkbeleving. Met acties die passen in uw marketingstrategie en uw merk blijvend versterken. Precies op de juiste plaats en tijd: daar waar de consument besluit uw product te kopen óf te laten liggen.