Design als merkversterker

DimCoppen Design is een multidisciplinair ontwerpbureau. We hebben een naam hoog te houden als het gaat om corporate, ruimtelijk en packaging design. Wat dat laatste betreft, durven we te zeggen dat in elke supermarkt wel een verpakking van ons ligt. Wij geloven in design als krachtig instrument om ambitieuze doelstellingen te verwezenlijken. Of het nu gaat om een merkidentiteit, huisstijl of verpakking; het resultaat staat voorop. Dat resultaat bereiken we op basis van scherpe analyses, gedegen advies, onderscheidende oplossingen en een perfecte uitvoering.

Voorbeelden daarvan vindt u terug in onze cases.

Wij pakken projecten aan volgens onze methodiek Brandmaster. Een integrale methode, van ontwikkeling tot implementatie, waarbij we een aantal vaste stappen doorlopen om uw product, dienst, concept of merk te versterken. In de afgelopen 15 jaar is BrandMaster een succesformule gebleken voor bedrijven, groot en klein, in uiteenlopende branches.

Corporate Identity

Hoe ziet de persoonlijkheid van uw organisatie eruit?



Uw visuele identiteit is het gezicht van uw merk. Dat komt tot uiting tijdens elke interactie. Grijp die kans op een onvergetelijke indruk. En zorg dat uw organisatie steeds een eenduidig beeld uitstraalt dat past bij uw positionering en uw merkwaarden. Met designconcepten die blijven hangen en aanzetten tot actie. 

Packaging

De ontwerpen van DimCoppen staan in veel supermarkten op het schap. En wij hopen altijd dat ze daar snel weg zijn: onze ontwerpen moeten zorgen voor een snelle omloopsnelheid. De consument maakt zijn keuze razendsnel. Soms impulsief, soms rationeel.

Wilt u meer weten over onze verpakkingsverhalen? Vraag dan het gratis inspiratieboek aan bij Martijn in 't Panhuis. Bel 06 22 42 19 53.

Spatial

Ruimtelijk design: geef uw merk gestalte 

Uw merk en uw klant in één en dezelfde ruimte. Op een beurs, in een winkel of in uw bedrijfspand. Die kans laat u natuurlijk niet lopen om een onvergetelijke indruk te maken. Met ruimtelijk design creëren we een verleidelijke omgeving gericht op maximale merkbeleving. 

Webdesign icon

Online design maakt het verschil tussen bounce en conversie

Online is de plek bij uitstek waar ontwerp en functionaliteit samenkomen. Het design van website of app is veel meer dan esthetiek. Het is bepalend voor de gebruikerservaring (user experience), de geloofwaardigheid en dus de conversie van uw website. 

Shopping Card

Hoe groot is uw attentiewaarde op de winkelvloer?


In retail zijn de regels van het spel drastisch veranderd door internet en online winkelen. Producten en prijzen vergelijken, doet de consument online. In de winkel verwacht hij service en beleving. Aanbieders die onderscheidend zijn op de winkelvloer richten zich dan ook op interactie en emotie. Niet alleen om koopintenties te versterken, maar ook om meerwaarde te creëren voor hun merk.